piątek, 3 lipca 2015

180. Kwiatkowo - urodzinowo

Oj oj, ale zaniedbałam tego mojego bloga... Niestety zaniedbałam też odwiedzanie zaprzyjaźnionych blogów. Jakoś tak ostatnio nie miałam na nic czasu. Powstawały oczywiście nowe prace, ale z obróbką zdjęć już było gorzej.
Właśnie się zorientowałam, że pierwsza z prac, którą chcę Wam pokazać została przygotowana na urodziny mojej chrzestnej - wstyd się przyznać, ale to koniec lutego był. "Przeleżały" mi gdzieś te zdjęcia i zapomniałam ich pokazać. Kartka była kompletem do srebrno-granatowej biżuterii, którą zrobiłam dla cioci. Do kartki jak i do biżuterii użyłam tych samych nici. Biżuterię już wcześniej pokazywałam więc wrzucę tylko jedną fotkę, żeby było wiadomo o co chodzi.




Następne kartki to "wariacje na temat dmuchawców". Kupiłam nowe wykrojniki, a że różne urodziny były po drodze to poszalałam z nowymi wykrojnikami (prace marcowo-kwietniowe). Dwie pierwsze prace powstały na urodziny moich cioć a ostatnia dla koleżanki z pracy.







Na teraz tyle, ale niebawem "nowe zaległości". Pozdrawiam!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP