czwartek, 16 lipca 2015

190. czerwcowe śluby

Dziś kilka nowych wersji kartek, które już kiedyś robiłam. Szukam inspiracji na coś nowego ale jeszcze nie znalazłam. Na sobotę muszę zrobić kartkę ślubną i chyba znowu poprzestanę na sprawdzonych wzorach, ale jeszcze nie wiem co to będzie. Na razie kilka ślubnych zaległości.

















Właśnie zauważyłam, że zapomniałam o jednej pracy. Kartka urodzinowa dla mojego naczelnika, powstałą na początku maja (o zgrozo). Zupełnie o niej zapomniałam... Naczelnik w prezencie dostał koszulkę funkcyjną na rower, więc poleciałam tematycznie z kartką. Znalazłam w necie fajny obrazek z opisem roweru i wszystkich potrzebnych utensyliów po śląsku. Niech się chłop uczy języków. :)
Uwaga FANFARY: TADAM!!! właśnie zakończyłam pokazywać zaległości.
:)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP