środa, 29 lipca 2015

192. męskie kartki i nietypowe zamówienia

Ostatnio posypały się zamówienia na kartki dla facetów. Powiem szczerze, że to były w większości nietypowe zamówienia.
Na początek dwie prace dla jednej osoby. Koleżanka z pracy poprosiła o zrobienie kartki dla małżonka z okazji czterdziestych urodzin. Mąż interesuje się wschodnimi sztukami walki - nawet mówiła, co trenuje... ale zapomniałam. Długo szukałam jakiegoś odpowiedniego motywu, ale jak już znalazłam to poszło piorunem.


 Przy okazji szukania motywu na kartkę znalazłam instruktarz jak prawidłowo zawiązać pas. No to się postarałam i mam nadzieję, że dobrze go zawiązałam. :)
Po paru dniach ta sama koleżanka poprosiła mnie o zrobienie zaproszenia do studia tatuażu. Taki prezent dla małżonka wymyśliła i chciała, żebym ten pomysł jakoś ubrała w papier. Zaproszenie jest podobnych rozmiarów jak powyższa kartka, żeby można było to razem zapakować do jednej koperty.
 Wrzuciłam kilka przykładowych wzorów.


 a z tyłu wpisałam treść zaproszenia
Kolejne zamówienie również było na czterdziestkę dla faceta. Tym razem poszłam w innym kierunku, choć pan podobno jest karateką.

 Na koniec chyba najbardziej nietypowe zamówienie ostatnich czasów. Gratulacje z okazji otrzymania stopnia podporucznika w służbie więziennej...
 jak myślicie - poradziłam sobie z tematem?
pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Popularne posty

TOP