poniedziałek, 14 marca 2011

8. Z fioletem

Miała być delikatna - bo tak sobie wymyśliłam, ale nie jestem za bardzo zadowolona z efektu końcowego. Mam nadzieję, że Kasi do której trafiła podoba się bardziej niż mnie. :-P
Trochę bliżej
A do kompletu jeszcze dorobiłam notesik na żółte karteczki. Tu efekt końcowy bardziej mnie zadowala :-D

Zestaw dostała koleżanka z forum pergaminart.pl z którą się spotkałam w ubiegły czwartek. Bardzo miłe spotkanie i kilak godzin przeleciało nie wiem kiedy. Mam nadzieję, że jeszcze to kiedyś powtórzymy. :-D

5 komentarzy

  1. A mnie się podoba, bo lubię fiolety :) Bardzo ładny ten papier!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno Aniu powtórzymy. A co do kartki to dla mnie jest śliczna i notesik też super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciudna Jakby kwiatek nie był różowy to by mi się jeszcze bardziej podobała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Agatą, gdyby kartka była bez różu to ... ale poza tym super

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu bardzo fajny pomysł na komplecik...podoba mi się. :-)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP