wtorek, 1 marca 2011

4. Mały hurt

Na początek pudełko do kartki z poprzedniego posta. Wyszło mi na tyle głębokie, że do środka poza kartką zmieściła się również książeczka, która była w prezencie. No i tym sposobem - niechcący nieźle wyszło. :-)

Dwie kolejne prace są dla koleżanki z forum pergaminart.pl Spotkałyśmy się wczoraj i dostała ode mnie takie drobiażdżki. Kartkę z kwiatkami, które bardzo lubi i notesik na żółte karteczki, który jak wiadomo w każdej torebce się przyda.
karteczka
notesik
Obdarowanej się podobało, więc główny cel osiągnięty. :-)

3 komentarze

  1. Się nie dziwię, że się podobało :) Sama bym chciała książkę w takim pudełeczku. Notesik też, przydałby się w torebce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda to zrobię Ci pudełeczko, a książkę sobie którąś ze swoich dopasujesz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda a ja powiem tak... zrób se!!! ;-)
    Aniu zawsze jak wyjdzie nie tak to wychodzi dobrze, wiesz...
    Super ta karteczka dla Igi.
    A notesik, fajny ale ja nie mam do nich przekonania praktycznego )

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP