wtorek, 29 marca 2011

10. wymęczyłam bociana :-)

Pomysł na kartkę chodził za mną od czasu jak się dowiedziałam, że koleżanka jest w ciąży. Kilka razy podchodziłam do robienia tej kartki, ale nic mi nie pasowało. Dopiero Magda  powiedziała - idź na żywioł, pobaw się formą. Podsunęła mi kilka przykładów na formy kartek i po obejrzeniu tego wszystkiego zrobiłam coś zupełnie innego :-P. Jednak to był ten impuls, który pomógł mi stworzyć tą karteczkę. Pomysł i wykonanie w 100% moje - nie zgapione od nikogo.

Kartka w całej okazałości
i szczegóły w zbliżeniu

Muszę jeszcze jedną w tym stylu zrobić dla drugiej koleżanki, ale tu nie wiem czy będzie chłopczyk czy dziewczynka :-D coś wykombinuję...
Dziękuję za odwiedziny i komentarze - miło mi, że do mnie zaglądacie. :-*

7 komentarzy

  1. Nie wygląda na wymęczonego, a już myślałam, że sadystka z Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wymęczony w tym sensie, że ze trzy razy podchodziłam do robienia tej małej karteczki. Od początku wiedziałam, że ma być bocian, że niebieska i z napisem w tym stylu, ale jakoś mi się to nie chciało poskładać do kupy. Dopiero jak wczoraj zarządziłaś, że idziemy do pracy to poszło... piorunem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A widzisz :D Czyli to nie był brak weny, tylko kopniak był CI potrzebny ;) Fajna ta karteczka. I kolorki, i kształt i w ogóle całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magda - masz ode mnie pozwolenie - możesz mnie tak częściej kopać :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna forma, bardzo mi się podoba. Bocian super.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jakie Ty piękne rzeczy robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu - fajnie, że trafiłaś do mnie. Bardzo mi miło, że Ci się podobają moje wytworki :-)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP