wtorek, 21 czerwca 2011

23. jubileuszowo

     Znajoma poprosiła mnie o kartkę z okazji 25 lat życia zakonnego. Oj nagłowiłam się trochę przy tej kartce. Ale muszę przyznać, że mimo wszelkich obaw jestem zadowolona z końcowego efektu pracy.
    Jako motyw główny kartki wrzuciłam na pierwszą stronę herb Felicjanek. Skoro jubileusz życia zakonnego to trzeba było podkreślić właśnie herb i motto, które się w nim zawiera - myślę, że to esencja reguły tego zgromadzenia.
     Trzeba było jakoś w tej kartce umieścić też jubilatkę - zresztą życzeniem zamawiającej było by na kartce były zdjęcia. No i tak po otwarciu częściowym kartki można zobaczyć sentencję św. Alberta, oraz jubilatkę z ozdobnikami :)
Po całkowitym otwarciu mamy miejsce z życzeniami i fotkę brata jubilatki i jego rodzinki od których była ta kartka.
Na koniec jeszcze kartka w pudełku (nie ma byka do koperty by nie wlazła - choć może by i wlazła, ale szkoda mojej pracy :) )

6 komentarzy

  1. Aniu, trudne zamówienie, ale praca wyszła bardzo interesująca i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słusznie jesteś zadowolona :) Kartka wyszła elegancka, ale nie "sztywna" i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła, elegancko. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradziłaś sobie na 6,wyszło pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP