środa, 29 czerwca 2011

26. ATCiakowo

Właśnie się zorientowałam, że mam zaległości w pokazywaniu Wam ATCiaków, które powstały na wymianki z forum pergaminart.pl
Temat: Palcem po mapie. Zaprosiłam wszystkich na wyprawę do Grecji. Byłam na wczasach i mi się tam spodobało. Pewnie kiedyś jeszcze tam pojadę. Nie w najbliższym czasie, bo mają "lekkie" zawirowania, ale kiedyś na pewno.
Następny temat: To lubię. Zastrzeżenie jednak było takie, by nie pokazywać na ATCiaku rękodzielniczych klimatów. Na tym maleństwie wykorzystałam grafikę znalezioną na jednej ze stron poświęconych nordic walking.
I ostatni - temat: Gorset. Projektowanie części garderoby nie jest moją mocną stroną. Żeby się za bardzo nie pogniótł to powiesiłam go na wieszaczku :-)
przód
i tył

2 komentarze

  1. fajnie było wrócić do Twoich malenciakow, no a ten śliczny gorsecik wisi u mnie w szafie, na tym załączonym wieszaczku. Śliczne to.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jola bardzo się Cieszę, że przypadł Ci do gustu :-D

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP