czwartek, 9 czerwca 2011

21. Urodzinowo

Powstały ostatnio takie dwie kartki urodzinowe.
Pierwsza dla koleżanki z pracy. Kolejne naście jej stuknęło więc zrobiłam kwiatową karteczkę. Kwiatki zwiędną, a karteczka zostanie. Tylko jakoś zdjęcie nie bardzo mi wyszło - trudno tego już nie zmienię.

Druga też urodzinkowa dla malutkiej damy, która będzie świętować swoje pierwsze urodzinki. No to musiały być żywe kolory i coś się musiało błyszczeć. :-) Na zdjęciu tego nie widać, ale wewnętrzna ramka jest na brzegach poza czerwonym tuszem zrobiona też pudrem do embossingu z drobinkami brokatu - no i oczywiście podgrzane. :)

8 komentarzy

  1. Śliczne karteczki i jak pięknie wymalowany misiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne Aniu, szczególnie ta dzieciowa mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie bardzo mi się podobają. Świetna kompozycja na pierwszej i moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę Wam powiedzieć, że też mi się nawet podobają :) Dzięki dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne karteczki,pięknie skomponowane

    OdpowiedzUsuń
  6. obie bardzo mi sie podobaja, a na tej misiowej embossing dodaje jej wytwornosci.I te wasze wykrojniki....

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, obie karteczki śliczne. Pierwsza taka jak lubię, delikatna, a druga taka jak powinna być dla dziecka:)
    Przepraszam za usunięty komentarz, literki mi się pomyliły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie słodka ta z misiem :) A ta pierwsza bardzo mi się podoba kolorystycznie, lubię taką zieleń...

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP