sobota, 11 czerwca 2011

22. Pergaminowo

   Znajoma poprosiła mnie, żebym zrobiła dla niej Anioła Stróża z modlitwą - praca do ramki. Obie szukałyśmy jakiegoś ładnego obrazka z aniołem. Agnieszka weszła na strony mojego ulubionego forum PERGAMINART i spodobał się jej anioł, którego pokazała nam Beatka w swojej pracy wyzwaniowej w maju.
   Robiłam dwa podejścia do tej pracy. Muszę przyznać, że ostateczna wersja bardziej mi się podoba niż pierwowzór. Początkowo praca wyglądała tak.
   Agnieszka pooglądała obrazek i stwierdziła, że modlitwa jest słabo widoczna. Poprosiła bym ja jakoś "wzmocniła". Powiedziałam OK i pomalowałam literki na złoto. Robiłam to wieczorem i wydawało mi się, że jest dobrze. Rano okazało się, że sztuczne światło odbijało się fajnie od literek i były widoczne, ale przy dziennym były bardziej nieczytelne niż na początku.
   Na szczęście jak kleiłam pracę to podkleiłam ją tylko w kilku miejscach a  nie całość, bo skoro i tak szła do ramki to nie musiała być mocno przyklejona. Dzięki temu dało się wszystko poodklejać i nie trzeba było całej pracy robić od początku. W końcu wydrukowałam modlitwę na kalce, posypałam pudrem do embossingu i podgrzałam - efekt mi się spodobał. Wycięłam to zupełnie inaczej niż w pierwowzorze. Dodałam zawijaski, kwiatki, błyskotki. Ostatecznie praca wygląda tak i nawet jestem z niej zadowolona.

7 komentarzy

  1. Aniu ciekawa praca... lubię takie z tekstem

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie prace są śliczne ale druga wersja świetna.Pięknie wyszła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, obie wersje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie może i lepiej, że to pierwsze nie wyszło tak jak chciałaś, bo drugie jest lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie tez się druga wersja bardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, obie świetne, ale druga bardziej wyrazista :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP