czwartek, 23 czerwca 2011

24. urodziny bez ustanku

Oj czerwiec obfituje w urodziny u mnie. W pracy nie ma tygodnia bym nie robiła przynajmniej jednej kartki. Do tego dochodzą różne prace na zamówienie jak ta z poprzedniego posta. Również moja mama ma urodziny (dziś), ale kartkę którą dostała wstawię jutro. Dziś dwie kartki z ubiegłego tygodnia.
Fioletowa - się do mnie ten kolor przyczepił ostatnio. Okazuje się, że wszyscy go lubią!
I druga czerwona.
Obie kartki trafiły do koleżanek z pracy. Mam jeszcze 3 nowe kartki, ale dopiero muszę zdjęcia obrobić. Wczoraj powstały dwie kartki i jeden kolarz - pracowicie u mnie ostatnio :)
Na dziś tyle - pozdrawiam i dziękuję za wszystkie komentarze. :-*

1 komentarz

  1. Fiolet nie tylko do ciebie się przyczepił Aniu, ale ta czerwona podoba mi się również bardzo.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP