środa, 9 maja 2012

69. Bo miałam wenę...

Właściwie miała zrobić dwie urodzinowe kartki dla solenizantów z pracy. Jak zabrałam się za robotę to samo jakoś mi wyszło i powstało kartek kilka. Kartki powstały częściowo z resztek. Czasem mam wrażenie, że tych moich resztek jest więcej od "nieresztek" :-) 
Resztkowy we wszystkich poniższych kartkach jest materiał, który pochodzi z mojej plisowanej spódnicy. Spódnicy już daaaaawno nie mam a paski materiału po jej skróceniu zostały. Ostatnio robiłam porządek w szufladzie z nićmi i tym podobnymi rzeczami i natknęłam się na te kawałki materiału. Normalny człowiek by wyrzucił, ale kto powiedział, że normalna jestem. No przecież takie skrawki mogą się przydać - do kartek na przykład. Jak widać na poniższych zdjęciach - przydały się nieźle. 
Pierwsza kartka powstała dla kolegi z pracy - na tej resztkowy jest tylko materiał. O korze i jej pochodzeniu pisałam już wcześniej, reszta to takie standardowe dodatki: wstążka, kwiatki papierowe, miedziany ćwiek, wykrojnikowa gałązka (którą dostałam od Ewy przy wymianie ATCiakowej) i czarne naklejki.


Następna kartka trafiła do mojej imienniczki, również majowej solenizantki. Jak widać spódnicy ciąg dalszy :-) Tło pod różyczkami to też reszta papieru.
Kolejna różana kartka. Brązowe tło wytłoczyłam, nakleiłam na to kolejny kawałek spódnicy i na koniec różyczki. Do ozdoby dodałam naklejkę z motylkiem i perełki w płynie.

Na następnej kartce wstążka i kawałki papieru wytłoczone w maszynce są z resztek. Do tego kilka ozdóbek i kartka gotowa. :-)
Znowu resztki - tu nawet baza do kartki to reszta kartonika. Niestety zdjęcie fatalne, bo robiona wieczorem.
Na koniec kartka, która powstała bez okazji dla samej przyjemności tworzenia. Lalka z kartki osiemnastkowej (jak ją przygotowywałam to wydrukowałam sobie w kilku wielkościach). W tej kartce tylko baza nie jest resztkowa. 

4 komentarze

  1. Fajna ta Twoja wena, śliczne te kartki, ile to cierpliwości i pracy wymaga, efekt cudny za to!!!
    Pozdiwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. z doświadczenia wiem ze resztki są świetne do tworzenia nie tylko kartek,u ciebie właśnie widać to na kartkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację Jolu jeśli chodzi o resztki - bardzo podobało mi się swego czasu wyzwanie resztkowe, które prowadziłaś na forum. Też masz coś takiego, że zanim coś wyrzucisz to trzy razy się zastanawiasz czy do czegoś się nie przyda?

      Usuń

Popularne posty

TOP