wtorek, 8 maja 2012

68. Trzy komunie i ślub

Sezon komunijny w pełni więc i u mnie kilka tematycznych prac. Jednej kartki zapomniałam fotnąć - trudno. No i jeszcze to nie jest moje ostatnie słowo w temacie komunijnym w tym roku. Na 100% powstanie jeszcze jedna kartka na niedzielę. Tymczasem pokazuję to co mam. Pierwsza kartka pojedzie wraz z życzeniami do Niemiec.Oj zdjęcia mogły by być lepsze, ale ostatnio niestety w większości są robione ciemną nocą...
 Tu dwie prawie takie same. Różnią się szlaczkiem na tle :-) Te kartki trafiły do bliźniaków więc nie mogły być różne ;-). Niebieskie elementy zostały wycięte z kartonu o nieciekawym odcieniu. Nie mam pojęcia czemu kiedyś kupiłam taki karton - musiał mi się od początku niepodobać, bo cały czas leżał zwinięty i tak mu zostało. Na dodatek mam dwa arkusze tego paskudztwa. Przez to, że jest taki zrolowany nadaje się tylko na traktowanie wykrojnikami. Jak robiłam te kartki to powycinałam sobie elementy z tego papieru i stwierdziła, że mi się nie podoba... co tu zrobić... Namieszałam i wyszło ciekawie. Całe elementy pokryłam tuszem a potem perłowym proszkiem do embossingu i tu kolor już przypadł mi do gustu. Detale zrobiły się lekko błyszczące i kolor nabrał głębi i wyrazu - przestał być nijaki.
 Przy następnej kartce miałam ciekawe wyzwanie. Ciocia poprosiła mnie o kartkę komunijną dla Martynki. Życzenie było takie, żeby na kartce było zdjęcie. Na zdjęciu, które dostałam jest Martynka w ramce z kwiatków. Jak widać kwiatki są w kolorze białym, żółtym i pomarańczowym. Nie mogłam tego połączyć z różowymi wstawkami bo by mi się kolory pogryzły. Zrobiłam kartkę komunijną w nietypowych kolorach - Cioci się podobało, więc cel osiągnięty.
 Na koniec dla zmiany tematu kartka ślubna. Za dużo na niej nie ma, ale muszę przyznać, że mi się podoba. Jest w kolorach, które ostatnio się do mnie przyczepiły i bardzo mi się podobają - beże i brązy z odrobiną złota i kremową bazą. O ile na co dzień brązu nie lubię - nie mam żadnego brązowego ciucha, źle się w tym kolorze czuję, o tyle na kartkach w takim zestawieniu jak tu, bardzo mi się podoba. Do kartki wykorzystałam grafikę Ty Wilson'a - czy ja już wspominałam, że uwielbiam Jego kreskę :-)
Na dziś tyle! Dzięki za komentarze i odwiedziny - zapraszam znowu!!

10 komentarzy

  1. Jednym słowem na nudę nie narzekasz!!! I bardzo dobrze..
    Prace Śliczne, szkoda że nie wychodzę za mąż, na komunię też się nie wybieram, miałabyś wtedy więcej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ta ślubna to mnie powaliła, ja tez brązy nie bardzo w ciuchach, ale na kartkach czemu nie, a Tysoniki, no to moj ulubiony PAN KRESKA.

    Komunijne tez bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne prace!!!Dziękuje ,że zapisałaś się na moje Candy!Jest mi bardzo miło:)Pozdrawiam serdecznie:)))Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ujął mnie Twój obrazek więc nie mogłam się nie zapisać! Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

      Usuń
  4. Świetne kartki! ŚLubna jest super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to było? 3xTAK a ja mówię 4xpięknie... super.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP