poniedziałek, 14 maja 2012

70. Pergaminowo

Ostatnio kolega poprosił mnie o zrobienie dwóch pamiątek komunijnych z aniołkiem. Dawno nie robiłam nic pergaminowego. Ale wiem, że dalej to lubię :) Kalka jest bardziej wymagająca zarówno cierpliwości jak i pracy, ale efekt rekompensuje wszystko - pod warunkiem, że się czegoś się nie zepsuje. 

Na granatowym tle aniołek dla chłopczyka


Na czerwonym tle dla dziewczynki. Moja natura zdecydowanie zbuntowała się przed tym by dla dziewczynki zrobić aniołka na różowym tle. Czerwony wydał mi się rozwiązaniem pośrednim. :)


Tutaj oba obrazeczki razem. Zapomniałam dodać, że to obrazki dla rodzeństwa były.

Na koniec kartka, którą robiłam dla koleżanki z forum. Kartkę dostała Jolusia z okazji urodzin. Na forum pergaminart.pl mamy taki miły zwyczaj, że na urodzinki dostajemy kartki pergaminkowe robione przez koleżanki. Każda osoba, która jest zapisana do tej całorocznej zabawy robi kartkę dla kogoś w imieniu wszystkich osób z forum. Solenizantka nigdy nie wie od kogo dostanie kartkę. W mojej kartce kalkowe jest ażurowe tło i kwiatki. Koszyczek jest z tego samego papieru co baza kartki a listki z połyskliwego papieru (powycinane z jakiegoś folderu reklamowego - były szerokie marginesy, więc szkoda było wyrzucić). Środki kwiatków to perełki w płynie.


No i to tyle na dziś. Mam kolejne kartki zrobione - zdjęcia cyknięte, ale jeszcze nie obrobione. Zapraszam ponownie i dziękuję za wszystkie komentarze.

7 komentarzy

  1. o tak, ta kartka jest dla mnie zrobiona, fioletowa, z koszyczkiem i kwiatkami, wszystko co lubię a do tego jeszcze pełno rożnych wykrojnikowych koszyczków w prezencie.!

    Aniołki są anielsko piękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolusia zanim zrobiłam kartkę dla Ciebie to poszperałam trochę na Twoim blogu i poszukałam informacji o tym co lubisz. Cieszę się, że trafiłam :)

      Usuń
  2. Aniu te kartki są cudowne, ciężko jest mi sobie wyobrazić jak można takie cuda robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu dla mnie niektóre rzeczy, które Ty tworzysz są niewyobrażalne :)

      Usuń
  3. Very beautiful and delicate work!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniołki są przepiękne a właściwie to całe pamiątki. Mam nadzieję kiedyś nauczyć się tej techniki, szalenie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o naukę tej techniki to zapraszam na forum pergaminart.pl - ja się tam wszystkiego nauczyłam

      Usuń

Popularne posty

TOP