czwartek, 27 września 2012

84. Zbiór różności

Dziś zlepek różnych stylów i tematów. Na początek kartka, która powstała jeszcze przed moim urlopem i na śmierć o niej zapomniałam. Chrześniak poprosił mnie o kartkę ślubną i powstało takie coś (jakby ktoś nie zauważył to ona jest w moich ulubionych kolorach :) )
Do jej zrobienia zużyłam trochę "resztek" papierów. Czy Wy też tak macie, że zostawiacie różne ścinki, ale mimo zużywania w miarę możliwości ciągle tych ścinków przybywa. :-D 
Następna kartka to moja sztandarowa - jak to określiła Pelargonia. Czyli kartka ze składanymi w koszule pieniędzmi. Powstała kolejna szafa - już się zgubiłam w rachubie ile szaf zrobiłam. Może jednak zostanę stolarzem. :-)
I uchylamy rąbka tajemnicy ;-)

I karteczka urodzinowa dla małej damy z okazji trzecich urodzin. Obowiązkowo błyszcząca z odrobiną różu.
Na koniec kartka, która powstała na wymianę na moim ulubionym forum pergaminart.pl . Było określone, że ma być składacze - czyli forma kartki taka jak widać. Reszta to już nasza inwencja twórcza. No i w środku kartki miały być kwadraciki pergaminowe 5x5 cm. Zrobiłam kartkę, którą można zatytułować "wspomnienie lata". Kartka prezentuje się następująco. 
a środeczek wygląda tak
zbliżenie na jedną stronę
i druga strona 
I tym smacznym akcentem zakończę mój dzisiejszy wpis. Nie wiem jak u Was, ale u mnie piękna ciepła jesień - oby jak najdłużej!

5 komentarzy

  1. Aniu, wszystkie piękne. Ja wciąż przyglądam się tym Twoim szafom na pieniążki. Świetne są.

    Ze ścinkami niestety tak jest. W wolnej chwili przerabiam na wykrojnikowe elementy, ale za chwilkę pojemniczki ścinkowe znów się zapełniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alinko :)
      Jeśli chodzi o ścinki - tak przypuszczałam, że tego to się nigdy nie da pozbyć ;-)

      Usuń
  2. Masz świetne pomysły,kolejne piękne prace u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To już i trójwymiarowe kartki w zanadrzu... a pamiętam jeszcze,jak to się ludzie cieszyli, kiedy dostali kartkę z muzyczką... No pięknie. nawet szafa jest - dla panów pewnie wersja z samochodem. Lodówka też może być :P

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP