poniedziałek, 22 kwietnia 2013

114. wspomnienie minonego tygodnia

Dziś dwie zupełnie różne prace. Na początek chustecznik. Koleżanka poprosiła mnie o ozdobienie chustecznika dla koleżanki. Podobno mieszkanie tej pani jest w jasnych barwach - raczej w bieli, więc wybór koloru był prosty. Sam biały byłby mało ciekawy. Dołożyłam papier, który kiedyś obie z siostrą nabyłyśmy na spółkę. Jak go kupowałyśmy to nam się podobał, ale od czasu jak do nas dotarł jakoś przestał wzbudzać nasze zainteresowanie. Obie mamy po pół arkusza takowego, ale jakoś mało wykorzystujemy go w pracach, a mamy go w czterech różnych wzorach. Papier jest taki jakby ryżowy, ale grubszy. Szczerze powiedziawszy to kupowałam go z myślą o kartkach, ale jakoś nie mam do niego serca i mało z niego korzystam. Jak usłyszałam jakie mają być kolory skrzyneczki to zaraz przypomniałam sobie o papierze, który leży odłogiem. Całą skrzyneczkę pomalowałam kilkakrotnie na biało, potem dokleiłam papier, następnie nałożyłam kilka warstw lakieru i na koniec wstążeczki. Całość wygląda tak. 
Druga praca to kartka urodzinowa dla mojej ulubionej cioci. Takich ulubionych, ulubionych mam kilka. ;-) Moi rodzice mają bardzo fajne siostry i wszystkie trzy są moimi ulubionymi ciociami. No i właśnie jedna z nich w ubiegłym tygodniu obchodziła urodziny. No i zrobiłam dla niej kartkę. Niestety zdjęcia nie do końca oddają rzeczywiste kolory tej pracy, ale trudno innych już nie będzie.
Na dziś tyle. Następne rzeczy będą pewnie jeszcze w tym tygodniu, bo do soboty mam do zrobienia 4 kartki (ślub, 85 lat i dwie komunijne). Pozdrawiam i zapraszam do komentowania, za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję.

14 komentarzy

  1. Aniu, świetny chustecznik, jak wcześniej nie interesowały mnie szczegóły powstawania, tak teraz wczytuję się uważnie ;) Karteczka tez mi się podoba i kolejne piękne wykrojniczki, oj trzeba będzie zmienić trasę lotów :D Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trasę lotów powiadasz... ale przecież pingwinki nie latają ;-) Pozdrawiam Cię cieplutko Weronisiu :-* Jeśli chodzi o chustecznik to decoupage nie jest moją mocną stroną. Jakoś tak nie do końca mi leży ta technika chodź czasem ją popełniam.

      Usuń
  2. Fajny chustecznik Aniu... papier się fajnie wkomponował...
    Karteczka urocza...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, chustecznik bardzo elegancki, kartka piękna, ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alinko :) cieszę się, że chustecznik się podoba, bo ja jakoś nie do końca byłam przekonana. Chociaż osoba dla której był prezentem była bardzo zadowolona.

      Usuń
  4. Aniu czasem tak jest z papierem :) ładny w arkuszu... w pracy traci, albo odwrotnie. Ten na chusteczniku prezentuje się elegancko :) , a karteczka bardzo oryginalna i też elegancka ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu powiem Ci , że ten papier nadal mi się podoba, ale jakoś do prac mi nie pasował. Do czasu aż dostałam zlecenie na chustecznik no i tu stwierdziłam, że będzie pasował. :) Cieszę się, że prace się podobają.

      Usuń
  5. Aniu bardzo podoba mi się chustecznik -jest bardzo elegancki i stonowany:) , karteczka super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że chustecznik się podoba, bo ja nie do końca byłam zadowolona z owocu swojej pracy. Może to też dla tego, że robiłam go na ostatni moment (nie z mojej winy)

      Usuń
  6. Chustecznik taki nowoczesny, fajny, karteczki super :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, chustecznik i karteczka wyszła pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP