poniedziałek, 15 kwietnia 2013

112. jubileusze

Oj ostatnio nie ma tygodnia, żebym nie robiła po kilka kartek. W minionym powstało 5 kartek i 5 pudełek. W tym tygodniu powstały już dwie kartki, jeszcze tylko muszę dorobić do nich dwa pudełka i pójdą w świat. Na sobotę mam do zrobienia kartkę na 60 urodziny dla mojej Cioci a jeszcze z kaligrafii muszę coś przygotować na sobotnie zajęcia. Poza tym w kolejce czeka na zrealizowanie całe mnóstwo pac. Nich pomyślę a przy okazji sobie to jakoś usystematyzuję. No to do zrobienia my tak: jedna kartka z podziękowaniami za opiekę nad chorą osobą, 3 komunijne (dwie dla dziewczynki, jedna dla chłopaka), jedna ślubna, urodzinowa dla blondynki :), jedna chrzcielna z dzieckiem na dłoni, jeden chustecznik do decoupage. Ufff trochę tego jest - kiedyś się wreszcie odrobię (taką mam nadzieję). No dobra - dosyć o tym czego jeszcze nie ma - pogadajmy o tym co już zostało zrobione. 
Dziś trzy kartki jubileuszowe. Może zacznijmy od okrągłych 70 urodzin. Kartka dla pewnej energicznej pani. Miałam pomysł by zrobić kartkę z fotelem bujanym, ale zamawiająca stanowczo zaprotestowała. Jubilatce mimo słusznego już wieku nie w głowie fotele na biegunach i ciepła kapcie. No to wykombinowałam coś takiego. 
Kartka jest w formie sztalugowej.
 Była robiona z pudełkiem. 
 
a w pudełku wygląda tak
Następne dwie kartki są na okoliczność ślubnych jubileuszy. Przy okazji pierwszej z kartek dowiedziałam się, że pierwsza rocznica ślubu to PAPIEROWA ROCZNICA. Skoro papierowa to poszłam za tą myślą - papier, papier... stare gazety mogą być. Nie posiadam takich w domu, więc musiałam trochę pokombinować. Poszukałam w necie fotek i wydrukowałam w skali szarości fragmenty jakichś gazet. Pierwotnie chciałam jedną stronę gazetową wykorzystać za tło, ale jakoś głupio wyglądało. Wzięłam kilka różnych, potargałam na drobne, pocieniowałam kredą no i już miałam gotowe tło. Dobra i co dalej... wykrojnikowa ramka, na to przeplatanka z resztek papierów, które zawsze szkoda mi było wyrzucić i fotka. Na fotkę miałam dwa pomysły splecione dłonie lub cienie pary. Nie znalazłam fajnej fotki ze splecionymi dłońmi a znalazłam taką z cieniami więc nie było wyboru. Zdjęcie też pocieniowałam kredą.
Kilka rzutów oka na detale. Na kartce już było sporo różnych rzeczy więc nie chciałam jej przeładowywać dodatkami.Wykrojnikowy tag z napisem również pocieniowany i przymocowany rzemieniem. Do tego jeden kwiatek, dwie gałązki i jeden ćwiek.
Po przekątnej dla zrównoważenia kwiatka obrączki a u dołu zdjęcia kilka błyskotek. 
Wszystko razem zapakowane w pudełko z okienkiem. Okienko podklejone folią. Ot i cała kartka.
Druga ślubno-jubileuszowa na uroczystość 25 lat po ślubie - czyli srebrne wesele. Tytuł wiele mówiący więc kolorystykę utrzymałam w tym klimacie.
Jakoś tak sama się zrobiła. Dosyć szybko podobierałam papiery i dodatki i zrobiła się kartka. Jak ja lubię takie kartki, które same się robią!! Grafitowa baza, na to biały papier i na górę ładny papier z brokatowymi wstawkami. Kartka wyszła w takiej zimnej tonacji ale myślę, że dosyć elegancko mi się to skomponowało, więc osiągnęłam to co zamierzałam.
Do tej też zrobiłam pudełko. Tu nawet widać, że folia jest w wyciętym okienku.
Na dziś tyle. Kolejne dwie kartki wraz z pudełkami, które zostały wykonane w sobotę są jeszcze w aparacie i czekają na moment w którym łaskawie raczę obrobić fotki. Następne dwie kartki, które powstały wczoraj czekają na dorobienie pudełek i sesję zdjęciową. No to zaglądajcie do mnie, bo niedługo kolejne prace. :)

6 komentarzy

  1. Aniu wszystkie piękne, piękne!!! A ta na papierową rocznicę rewelka !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu :) Powiem nieskromnie, że ta na papierową rocznicę też mi się podoba. :)

      Usuń
  2. Ani nie umiałam znaleś mejla do Ciebie, więc muszę Cię prosić,żebyś do Mnie napisała appolinar1@wp.pl
    Potrzebuję kartkę na ślub, który odbędzie się 27 kwietnia tego roku.
    Pozdrawiam ASIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu świetne prace, podoba mi się Twój styl kompozycji, rozpoznawalny wśród setek tworzących blogowiczek. Mój faworyt to papierowa rocznica, świetne to zdjęcie z cieniami, ale podoba mi się też kolorystyka tej na 25-lecie. Czekam na następne prace, ciesze się że masz tak dużo zamówień, przynajmniej my mamy czym cieszyć oczy :D. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP