wtorek, 2 kwietnia 2013

107. zaległości

Wybaczcie, że życzeń świątecznych nie było u mnie na blogu, ale po pierwsze mój laptuś przed świętami słabo współpracował z domową siecią WF i co chwile rwał połączenia. Cudem udało mi się na forum w Wielki Piątek wrzucić zdjęcia prezentu który dostałam w zajączkowej wymiance. A po drugie jakoś przed świętami nie miałam ani czasu ani specjalnie ochoty na siedzenie przed komputerem. Wczoraj wieczorkiem usiadłam na chwilkę i kilka zdjęć udało mi się obrobić. No i okazało się, że mam spore zaległości w pokazywaniu moich wytworków. 
No to jedziemy z koksem.
Na początek jeszcze kartki z lutego, bo się okazało, że takowe jeszcze mam nie pokazywane.  Kolega z pracy miał urodziny a w prezencie dostał od nas koszulę no to jak to ma w zwyczaju - dostosowałam się tematycznie z kartką. Oto owoc mojej pracy.


Również  z lutego pochodzi kartka z praniem. Zupełnie zapomniałam, że ją robiłam - przypomniało mi się jak znalazłam zdjęcia na komórce. Podobne kartki już u mnie były więc nie będę się rozpisywać tylko pokażę.


Koleżanka z pracy poprosiła mnie o zrobienie kartki na 70 urodziny dla jej cioci. No i chciała do środka włożyć kupony totolotka. Pokombinowałam i zamiast kartki zaproponowałam pudełko z miejscem na totolotki. Ale się na wycinałam na maszynce przez te kupony. Sami zobaczcie.

 To kółko w środku to właśnie miejsce na kupony totolotka. Koleżanka mówiła, że tam chce sporo tych kuponów włożyć. To sobie wymyśliłam, że zrobię coś, żeby ona mogła taki rulon totków włożyć.




Tu "miejsce na totki" widziane z boku. Wyszło mi 12 warstw przedzielonych taśmą dystansującą.



Sezon komunijny zbliża się dużymi krokami. Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kartki dla księdza z podziękowaniami od rodziców i grupy dzieci, które przygotowywał do komunii. Powstała taka kartka z pudełkiem.


Na ten moment tyle. Miałam w planach napisanie jeszcze o świątecznej wymiance na naszym forum, ale okazało się, że nie wszystkie fotki sobie zapisałam. Czyli o tym będzie później. Pozdrawiam wszystkich. :)

10 komentarzy

  1. No to ładnie nachomikowałaś tych prac :))) - wszystkie bardzo mi się podobają... mają swoje osobiste przesłanie i to coś :) Super !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewuniu, ale muszę się przyznać, że to jeszcze nie wszystko z zaległości.

      Usuń
  2. Aniu trochę tego jest... lubię w twoich pracach to, że widać że są Twoje... super

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, že nieleniuchujejesz Aniu :-) Super prace

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP