środa, 25 kwietnia 2012

67. znowu urodzinowo

Dostałam zamówienie na kartkę urodzinową dla mężczyzny z zaznaczeniem, że ma być w klimatach takich jak ślubna brązowa z przeplatanymi wykrojnikami. Na kartce miało być 33 oraz imię solenizanta i data urodzin. Dawno nie robiłam sztalugowej, ale doszłam do wniosku, że tu będzie pasować. Kremowa baza, brązowe tło zostało wytłoczone w folderze z imitacją pisma, na to kremowa plątanka wykrojnikowa i na górę przyklejone 33 na taśmie dystansującej. Cyferki zostały wydrukowane na tym samym papierze, co pozostałe kremowe elementy kartki. 33 wydrukowałam na brązowo i na koniec pokryłam preparatem glossy accents. Dzięki temu kolor się wzmocnił i nie zlewają się z tłem, są przez to też wypukłe i błyszczące (co widać). Do ozdobienia metryczki z imieniem tym razem użyłam zamiast ćwieków ziarenek kawy.

 

 Koleżanka poprosiła mnie o kartkę na 18 dla dziewczyny - miała być z humorem. Pomyślałam troszkę i powstało coś takiego. Cyferki tak jak w poprzedniej wydrukowane i pokryte glossy accents. na tle tylko wytłoczyłam rameczkę wokół 18 i wykrojnikami z tej samej serii wycięłam i wytłoczyłam obrazeczki. Napisy zrobione odręcznie a narożniki to stempelki i puder do embossingu.
Dzięki za to, że jesteście i zapraszam znowu. :-)

2 komentarze

  1. Ha ha, świetny pomysł z tą lalką i szampanem :D A ciekawa byłam jak chcesz te dwa elementy połączyć :D
    A pierwsza super, ja bardzo lubię przeplatanki! :) Tez chcę takie do przeplatania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już wiesz :)
      Jeśli chodzi o przeplatanki to daj znać to Ci natnę :)

      Usuń

Popularne posty

TOP