czwartek, 19 kwietnia 2012

63. sezon się zaczął

Komunie, komunie, komunie... już niebawem maj i sezon komunijny w pełni. Zaproszenia, które chcę Wam pokazać, powstały jeszcze chyba w marcu, ale z braku czasu pokazuję dopiero dziś. Kielich na zaproszeniach jest wytłoczony. Nie widziałam nigdzie takiego folderu do tłoczeń więc zrobiłam go sobie sama. Z grubszego kartonu wycięłam kielich a w miejscach tłoczeń na kielichu nakleiłam sznureczki. No i w ten sposób mam swój własny "folderek" do tłoczeń. Niestety tłoczenia na zdjęciach są słabo widoczne.

Druga praca jest zupełnie inna. Koleżanka zamówiła u mnie dla swojego małżonka kartkę z okazji 50 urodzin. Precyzyjnie określiła to co ma być na kartce - konkretnie chodzi o obrazek. Skoro taki chciała więc taki jej zrobiłam :-P kartka bardzo się jej podobała więc jestem zadowolona.

Popularne posty

TOP