środa, 2 stycznia 2013

93. u mnie nadal świątecznie

Przed świętami zwariowane podwórko. Kartek powstało mnóstwo, ale nie było kiedy obrobić fotek i wstawić posta. No i teraz korzystając z dnia wolnego nadrabiam zaległości. Fotki czekają przygotowane w albumie, ale nie pokażę Wam wszystkiego na raz by nie zanudzić moich oglądaczy. :)
No to bez zbędnego gadania lecimy świątecznie - nie wiem czy temat dziś wyczerpiemy, ale zobaczymy.

Dwie kartki z resztkami papierów świątecznych do pakowania prezentów

Następne dwie to różne resztki resztek.

Wytłaczane choinki na dwa sposoby. Pierwsza jest na około wysypana srebrnym drobniutkim brokatem (niestety na zdjęciu nie widać jak się błyszczy). Druga kartka potraktowana została pudrem do embossingu i podgrzana. Obie choinki powstały przed poprzednimi świętami Bożego Narodzenia. W obu podczas wytłaczania tło pomalowałam tuszem - na pierwszej tusz jest niebieski na drugiej czerwony. Niebieski wysechł normalnie, czerwony nawet po roku był jeszcze klejący - dziwne nie?


Znowu resztki różnych resztek - końcówki papierów, naklejek, elementów 3D...

 







Do dwóch następnych kartek wykorzystałam kawałki kartek, które dostałam, albo takich które dostaliśmy w pracy. Czasem aż szkoda wyrzucić - przecież wszystko może się przydać.



Teraz kilka aniołkowych bombek




Na koniec kartki, które przygotowywałam dla swoich znajomych. Do tych kartek jako tło do choinki wykorzystałam  pudełko po jakichś słodyczach. Choinki są sklejane z dziurkaczowych elementów (dziurkacz MS) 



Na dziś chyba tyle. Ciekawe czy wytrwaliście do końca :-P

5 komentarzy

  1. Aniu, cudne prace, wszystkie.
    Recykling wyśmienity :)
    Czym przyklejasz ten cieniutki papier? Zupełnie gładziutki jest... Ogromnie podoba mi się stempelek aniołka, świetnie go wykorzystałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alinko. Papier przyklejam klejem w sztywcie (najczęściej używam kleju UHU). Smaruję w mirę dokładnie całą powierzchnię. Przykładam do kartki i wygładzam - podebrałam tacie wałek fotograficzny, który jest dosyć ciężki i fajnie się nim wyrównuje taki przyklejony papier. Tata bez protestów oddał mi go bo już zdjęć nie wywołuje :)

      Usuń
  2. Aniu, rewelacyjne prace, jedną karteczkę mogę podziwiać z bliska.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP