poniedziałek, 14 stycznia 2013

98. już nowości

Dziś dwie rzeczy, które powstały na początku stycznia. Najpierw kartka na 70 urodziny. Moi rodzice wybierali się do znajomego na okrągłe urodziny. Mam poprosiła mnie o zrobienie kartki. Przy robieniu tej kartki wzorowałam się na swojej kartce, którą robiłam w kwietniu ubiegłego roku. Obecnie robienie jakichkolwiek prac jest nie lada wyczynem. Mój kot jest bardzo zainteresowany tym co robię. Czasem wskoczy na biurko, siądzie i patrzy co robię. Gorzej jest jak zaczyna mi "pomagać". Dobra dość o kocie wróćmy do kartki.
Rozłożona kartka.
 kartka z pudełkiem

 kartka w pudełku
Druga praca powstała dla znajomych, których odwiedzaliśmy 6 stycznia. Zrobiłam im taka drobną niespodziankę. Tym razem kalka poszła w ruch. Oj problem jest z fotografowaniem takiej bombki - światło się odbija. Każdą ze stron bombki ozdobiłam inną gwiazdką.

Na dziś tyle. Dziękuję za Wasze odwiedziny i zapraszam ponownie. No to z pracami jestem na bieżąco, ale już następna praca na tapecie. Zgadnijcie co to... SZAFA oczywiście :-P

4 komentarze

  1. Śliczna ta bombka Aniu, kartka zresztą też, podoba mi się ten pomysł z pudełkiem, przynajmniej "załącznik" nie wypadnie :) no i wygląda dużo lepiej niż kartka wręczana w kopercie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka elegancka, a bombka piękna, delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP