piątek, 4 stycznia 2013

95. sielsko anielsko

Jeszcze kilka kartek świątecznych. Zrobiłam trzy kartki z kalką. Aniołka, który na nich jest robiłam wielokrotnie ale tłoczyłam go normalnie dłutkiem na kalce. Tym razem aniołek jest ze stempelka i z tuszem do embossingu. Długo się zastanawiałam jaką aniołkowi dorobić rameczkę. Postanowiłam zrobić coś delikatnego i nieskomplikowanego, żeby zwiewny aniołek nie zgubił się na jej tle. Posłużyłam się motywem często używanym w kaligrafii - takimi zawijaskami ozdabia się różne napisy. Kartki powstały w trzech wariantach kolorystycznych.
granatowa
zielona
czerwona
i taka zbiorcza fotka 

na dziś tyle ubiegłorocznych zaległości CDN...

4 komentarze

  1. Aniu, piękne i delikatne prace. Ogromnie podobają mi się te zawijaski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na rameczkę :-) no normalnie odgapię


    pozdrawiam ciepło
    hania

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP