czwartek, 31 stycznia 2013

99. zima jeszcza

Miałyśmy pod koniec grudnia na forum wymianę ATCiakową pod tytułem "sanki". Moje pierwsze niestety nie dotarły do adresatki :( no i musiałam zrobić drugie. Te dotarły do Karinki i teraz chcę je pokazać Wam. Choć w Katowicach śnieg właśnie spływa - to może jeszcze gdzieś da się pojeździć na saneczkach ;-)
i z innego ujęcia 
Kilka karteczek nie z kalki też powstało. Najpierw koleżanka poprosiła o kartkę - nie masz jakiejś neutralnej kartki wolnej, bo dzieci musiałyby do babci coś wysłać. No to kartka na szybko. Akurat wtedy miałam jedną szafę do zrobienia i nie mogłam się skupić na kartce dla babci więc skorzystałam z "gotowych podzespołów". Baza była zrobiona już wcześniej (próby różne takie sobie robiłam) więc dokleiłam tylko co nieco. No i kartka na szybko wyszła tak.
No a jak już wspomniałam o szafie - tak, tak powstała kolejna. Tym razem na czterdzieste urodziny. Życzeniem zamawiającej było by była w kolorach brązowo-beżowych.
a teraz uchylimy trochę drzwi 
tu mamy szafę z opakowaniem
i szafa w opakowaniu
Ostatnio robiłam jeszcze kartkę na chrzciny. Kartka miała być z niebieskim, nie na kalce, ze świeczką i na kartce miała być napisana data urodzenia i imię. Wszystkie życzenia zostały spełnione. 
Z tym kolorem niebieskim to musicie mi wierzyć na słowo. Tło kartki jest w kolorze błękitnym, spryskane perłowym glimerem. Niestety zdjęcia były robione późną nocą przy sztucznym świetle, moja lampa błyskowa jest dosyć słaba, no i efekt jest taki jak widać.
Ramka wokół napisu też była w odcieniu niebieskim. 
oczywiście wstążeczka na świeczce też była niebieska...
Na dziś tyle, kolejne prace na tapecie a inne czekają aż obrobię fotki więc niebawem znowu coś pokażę. Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

4 komentarze

  1. Aniu, sanki mnie powaliły. Szafy wciąż podziwiam. Pamiątka chrztu cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Saneczki cudowne!!! I karteczki jak zawsze piękne, estetycznie wykonane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP