czwartek, 3 stycznia 2013

94. Nie tylko święta

Oprócz kartek świątecznych powstało w grudniu kilka nieświątecznych kartek. W końcu niektórzy urodzili się w grudniu, jak moja siostra. 
Na początek kartka dla kolegi z pracy - głównego baristy naszego działu. Oj dobrą robi kawusię i postanowiłam ten motyw wykorzystać w kartce. Niestety fotka tylko z komórki.
Druga z kartek powstała na prośbę kolegi. Kartka miała być dla pani architekt na trzydzieste urodziny. Kolega znalazł na necie kartkę z podobnymi motywami i przyszedł zapytać czy nie mogłabym mu "ukulać" takiej kartki. No to ukulałam - do tamtej nie jest podobna, bo zrobiłam ją całkiem po swojemu a jedynie pomysł zrobienia tego metodą quillingu zgapiłam z tamtej kartki.


Przed świętami na prośbę koleżanki powstała jeszcze szafa z kasą. Szafa była największa ze wszystkich, które do tej pory robiłam. Wymiarów już teraz nie jestem w stanie dokładnych podać, ale głęboka była gdzieś około 5 cm, szeroka około mniej więcej 23 cm, a wysoka na jakieś niecałe 20 cm. W finalnej wersji na drzwiach szafy była jeszcze "50" a w środku... sporo koszul :-P

Z urodzinowych kartek powstała jeszcze ta dla mojej siostry, której oczywiście zapomniałam fotnąć. Siostra obiecała podesłać fotkę, ale kiedy to nastąpi... któż to wie. :-D

6 komentarzy

  1. Aniu, bardzo ciekawe i pomysłowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, świetne prace. Ogromnie podobają mi się Twoje szafy z finansową zawartością. Czy obdarowane osoby bez problemu zauważają zawartość? Wielka szkoda rozwijać te papierki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że nie do końca wiem jak to jest z zauważaniem zawartości, bo żadnej z moich szaf nie wręczałam - wszystko na zamówienie dla znajomych. Jak kuzynowi dałam kiedyś kartkę z praniem koszulowym to mu delikatnie uświadomiłam, że to autentyk :D A kolega, który dostał kartkę z praniem poprosił o zrobienie duplikatów z "fałszywymi" banknotami wydrukowanymi na drukarce.

      Usuń
    2. Aniu, dziękuję:)
      Ciekawa jestem reakcji obdarowanych...

      Usuń
  3. Ta szafa z forsą jest świetna, genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP