wtorek, 24 kwietnia 2012

66. Urodzinowe kartki dla facetów i nie tylko

Jaką kartkę zrobić jak facet ma urodziny? Też macie takie dylematy? Często w takich sytuacjach posiłkuję się tym co wiem tam temat danego pana. Jeśli to dla kogoś kogo nie znam to wypytuję co pan lubi, czym się interesuje, żeby było się na czym oprzeć przy robieniu kartek. Ostatnio hitem u mnie są kartki z banknotami. No i ostatnio nie miałam pomysłu na prezent dla mojego chrześniaka więc postanowiłam mu zrobić kartkę z pieniędzmi. Chłopak ma 20 lat to sam sobie wybierze co będzie potrzebował!

 Druga kartka powstała dla pana o 30 lat starszego od mojego chrześniaka. Od jego małżonki dowiedziałam się, że lubi podróże i postanowiłam wykorzystać tą wiedzę przy tworzeniu kartki. Basia, która zamawiała ją u mnie podpowiedziała jeszcze, że na kartce mogła by być mapa świata. Przemyślałam wszystko i  zrobiłam taką kartkę.

Na koniec kartka dla kobiety. A konkretnie dla mojej cioci. Nie wiem czy pamiętacie - jakiś czas temu robiłam kartkę według kursiku Halinki z lin_kowego robótkowa. Bardzo mi się wtedy ta kartka spodobała. W moim wykonaniu wyglądała tak:
Długo nie mogłam zdecydować (3 miesiące) czy kartka mam zostać taka jak ją widać na zdjęciu, czy wykorzystać ją jako baza wyjściowa do stworzenia kartki... wygrała ta druga opcja. Finalnie kartka wygląda tak:
Dziękuję Wam za odwiedziny i za wszystkie miłe komentarze.

2 komentarze

  1. No masz, byłam pewna, że już napisałam... a nie napisałam... Przyznam, że byłam ciekawa jak wykorzystasz te ażurki :) No i bardzo fajnie wyszło :) I bardzo fioletowo :D
    Pranie jest mi znane :) A mapa podoba mi się bardzo - kolorystycznie ciepła i taka jakaś, że się zaczyna myśleć o podróżach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda u mnie pranie tak jak u Ciebie koszyk z różami :) A fioletowa i mnie się podoba.

      Usuń

Popularne posty

TOP