niedziela, 15 kwietnia 2012

60. jajecznie

Trwamy w Wielkanocnej radości, więc wrzucam "trochę" jajek, które ukręciłam na zamówienie koleżanek przed świętami. Pierwsze jajeczko przygotowałam dla koleżanki z forum pergaminart.pl na świąteczną wymiankę. Pierwszy raz owinęłam jajko sznurkiem sizalowym i muszę powiedzieć, że mi się spodobało. Dodałam bursztynki i wyszło takie - ekologiczne ;-)

 Całe stadko przed zapakowaniem do worka 
i każde z jajeczek z osobna













no i całe stadko zapakowane już do wora :-D

3 komentarze

  1. Nakręciłaś się! :) Ale efekt jest super, więc warto było :)
    Moje faworytki - oprócz sizalowe z bursztynkami to zieloniutkie i pomarańczowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, cudnie ukręcone, bardzo starannie. Prezentują się bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda - wiedziałam, że to z bursztynkami Ci się spodoba :-D

    Dzięki Alinko :-*

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty

TOP